Wednesday 18 September 2013

Hun vil ha sex med 100.000 menn

På det meste har 21-åringen hatt sex med 35 menn på 8 timer. 
(SIDE2:) Ania Lisewska (21) har fått massiv oppmerksomhet etter at hun tidligere i år uttalte at hun ønsket å ha sex med 100.000 menn fra ulike deler av verden.  
«I dag vet unge mennesker hva de vil og hvordan de skal gjennomføre planene sine. Hva jeg vil? Jeg vil ha dere, mine kjære menn. Derfor har jeg nå valgt å få til en ny rekord der jeg skal ligge med 100.000 forskjellige menn. Hvordan? Det tar vi som det kommer. Mitt sexmaraton begynte 24. mai i Warszawa i år og hver helg fremover vil jeg besøke en ny by i Polen hvor jeg er tilgjengelig i et hotellrom for den som er villig. I dette rommet kan vi være alene og komfortable slik at vi kan slappe av».  

Anna forteller til Huffington Post at hun de siste ukene har fått flere tilbud fra menn som ønsker å stille opp i rekordforsøket, inkludert fyrer fra USA, Brasil og Egypt.
Egypteren Mohammad Abdel Moneim er en av de som har tatt kontakt med den polske kvinnen og han vil gjerne ta henne med til sitt hjemland. Men ikke alle menn er like begeistrert for prosjektet til 21-åringen.
Ryktene om at den sexglade polakken skal komme på besøk har skapt sterke reaksjoner hos islamske menn og Anna bekrefter at hun nå har fått trusler.
- Noen arabere har truet meg, mens andre kommer med oppmuntrende ord for at jeg skal ta turen. Jeg kan takle oppstyret, skriver hun i en mail til den amerikanske avisen.
Søker sponsorer
Selv om Anna hevder at hun ikke tar betalt for sex så er hun likevel ute etter sponsorer som er villige til å betale for flyreisene når hun skal ut å treffe potensielle sexpartnere.
21-åringen forklarer at uten økonomiske midler så vil mulighetene for å fortsette sexmaratonet begrense seg, men samtidig påpeker hun at hun ikke har noe hastverk.
- Jeg har hele livet mitt foran meg så jeg stresser ikke. Frem til nå har jeg hatt sex med 424 menn og på det meste har det vært 35 menn på 8 timer.
Hun forklarer at hun bruker minst 20 minutter på hvert møte og å ha sex med totalt 100.000 menn vil dermed ta 3,8 år.
Hvis hun derimot fortsetter i samme tempo som nå, der hun praktiserer sin sexhobby i helgene, vil det ta opptil 20 år før hun er ferdig med rekord-prosjektet.